Mijn tassen collectie!

Hoi leuk dat je er bent! Vandaag heb ik voor jullie mijn tassen collectie. Ik ga vooral de wat kleinere tassen die ik heb laten zien. Ik laat bijvoorbeeld niet mijn linnen tasjes zien en ook niet mijn schooltas. Laten we beginnen!

img_6248

Ik heb deze tas toevallig gister gekocht in een vintage winkel. Het is een best grote tas met twee vakken zonder rits en daar tussen een vakje met rits. Ik vind de kleur van de tas vooral mooi en de gouden accenten vind ik er ook heel erg leuk op. Ik weet niet of het echt leer is, maar ik denk van wel.

 

img_6253

Dit is echt mijn lievelings tasje! Dit tasje heb ik vorig jaar met kerst gekregen en ik ben er nog steeds heel erg blij mee! Hij is van echt leer en gaat daarom erg lang mee. Hij is niet te groot maar ook niet te klein, dus voor mij een perfect tasje!

 

img_6259

Deze tas heb ik gekregen van mijn moeder. Zelf vind ik dit een echt festival tasje (ook al ga ik zelf nog niet naar festivals!). Eerlijk gezegt draag ik dit tasje niet al te vaak… Gewoon omdat het vorige tasje praktischer is.

 

img_6258

Dit tasje heb ik wederom gekregen, maar van mijn Oma. het is een bordeaux rood tasje en is wat breeder als de ander tasjes. Ook is het hengsel wat korter als bij de andere tasjes. Ook dit tasje draag ik niet zo vaak eerlijk gezegt.

img_6260

Dit tasje heb ik ook van mijn Oma gehad. Hij is het echt eigenlijk nog wat bruiner dan op de foto.

Ik hoop dat je het leuk vond en ik zie je graag volgende week weer!

Juul

 

Geef een reactie

