Een mom jeans combineren

Hoi, leuk dat je er weer bent! Vandaag laat ik je een paar inspiratie looks zien met een mom jeans. De mom jeans zijn al eerder in geweest, in de jaren `80.

Het is een high waisted jeans en meestal zijn de pijpen erg kort. Mijn mom jeans komt van de Monki en heeft een leuk detail door de opgeplakte oogjes.

Look 1:


Bij deze look heb ik een leuk grijs shirt met Harry Potter tekst aan van de Primark. Ik vind de look nog iets te saai dus doe ik er leuke Dr. Martens onder met een opvallend paar sokken.

Look 2:


Een blousje is boven deze broek ook heel erg leuk! Je kan een wat langer blousje aan doen en in je broek doen, omdat het een high waisted is. Ik heb op de foto geen lang blousje aan, maar een soort crop blouse. Hij komt van de Berschka en op de achterkant staat ┬┤┬┤Rock n Roll is in my soul“. De schoenen zijn wederom mijn Dr. Martens met weer de rode sokken met ogen er in!

Look 3:


Dit is echt een confortabele outfit, heel erg simpel dus. Als je gewoon even geen zin hebt om iets uitbundigs aan te doen. De trui is van de H&M en de schoenen zijn van All Stars.

Look 4:


Voor de volgende look heb ik een shirtje aan van een vintage winkel, zwarte sokk en natuurlijk mijn Dr. Martens. Het shirt is eigenlijk iets te groot, maar omdat ik hem in mijn broek gestopt heb ziet het er heel erg leuk uit.

Look 5:


De sweater die ik hier aan heb is van de berschka en de schoenen zijn van Timberlands. Het leek me leuk om de sweater met de laarsjes te combineren, omdat de laarsjes een goede verhouding is met de sweater. De laarsjes zijn wat netter en de trui is wat minder netjes.

Ik hoop dat je wat aan deze outfits gehad hebt! Tot volgende week!

Juul

Geef een reactie

