Benefit cream-gel brow

Hoi, vandaag ga ik iets reviewen, een wenkbrauwen gel van Benefit. Meestal gebruik ik niet echt een gel of iets in die geest voor mijn wenkbrauwen, maar het leek me leuk om dit een keer te proberen.

Ik heb de wenkbrauwen gel in de kleur 3, en de gel koste €26,00. Zelf vind ik dit best wel duur, maar het product is het wel waard.

 

 

img_6302

Ik vind de hele vormgeving van Benefit heel erg leuk bedacht! Hier komen een paar foto`s van het product.

img_6305

img_62911

img_6296

img_6293

De kleur ziet er op de foto`s wat donkerder uit dan in het echt, ik heb kleur

 

Dit is zonder de brow gel:

IMG_6309[1].JPG

 

Dit is met de gel:

img_63201

 

Ik vind het een erg fijn product, het kwastje is fijn en het is goede kwalitiet. Ik vond het wel even lastig om een goede kleur te vinden, maar dat is natuurlijk voor iedereen weer anders. Ik hoop dat je dit artikel leuk vond! Tot volgende week!

Juul

 

Geef een reactie

