Brightside Lush bubbel bar

Hoi, leuk dat je er weer bent! Vandaag ga ik in bad met een Lush Bubbel bar!

Ik heb er wat foto`s van gemaakt, en het leek me leuk om deze te laten zien. Het is dus niet echt een review maar, ik laat wel zien hoe het er uit ziet en hoe het ruikt!

img_6362

Zo ziet de Bubbel bar er uit, hij ruikt heel erg lekker naar mandarijn. Hier komen wat foto`s van de bubbel bar. Ik heb trouwens niet de hele bubbel bar in het bad gegooid, ik heb ongeveer een kwart gebruikt.

img_6364img_6366img_6368img_6369img_6371img_6373

Ik vond het bad heel erg fijn, het rook heel erg lekker fris. De bubbels vond ik ook heel erg leuk! Ik hoop dat je de foto`s leuk vond, tot volgende week!

Juul

 

Geef een reactie

