Shopblog 24 februari 2017

Hoi! Ik ben gister naar Utrecht geweest met twee vriendinnen om te gaan shoppen. Vandaag heb ik dus een shopblog voor jullie. Ik heb niet veel gekocht, maar ik wilde het toch even laten zien! Laten we beginnen

Pull & Bear:

img_6534

img_6535

We zijn bij veel winkels geweest, maar ik zag niet heel veel leuke dingen. Bij de Pull & Bear zag ik wel een hele leuke broek. Het is een soort nette joggingsbroek.

 

Episode:

Ik vond dat er niet heel veel leuke kleding was bij de grotere winkels, dus zijn we naar een vintage winkel gegaan. De winkel heet Episode en ik vind altijd dat ze hele leuke kleding hebben.

img_6525img_6524

Als eerste heb ik een blauwe blouse met een wit zwarte print er op gekocht. Ik vond deze vooral heel erg leuk in mijn Mom jeans.

 

img_6530img_6528img_6527

En dan heb ik nog een blousje gekocht met een beetje een Chanel printje er op.

IMG_6533.JPG

Als laatste heb ik nog een oogpotlood van Essence gekocht. Het is de extreme lasting eye pencil in de kleur, 01 blacklove.

2 thoughts on “Shopblog 24 februari 2017

Geef een reactie

